Måndag

Idag är min energi nivå på noll.. Humöret är även det långt ifrån topp!

Hur som helst, idag har jag (och Nova) jobbat några timmar och lämnat och hämtat Adde och Arian på skola/dagis.
Min mamma hade mockat och fixat i stallet så jag ska bara ta in hästarna samt longera Latina, Bananja och Valle innan kvällsfodring. Lugn kväll alltså!

Igår så gick hela dagen åt till tävlingen på Färingsö. Vi åkte tillsammans med Issa och Anders i deras lastbil så det var väldigt smidigt! Dock så upptäckte vi på tävlingsplatsen att vi hade glömt våra kavajer i våran bil. Så dumt! Tur att Issa och Hanna var räddare i nöden och lånade ut sina kavajer till oss! 
Valle gick två unghästklasser först, första var okej men han var rätt spänd så 8 fel, andra klassen var han jätte fin och Frida red riktigt bra, tyvärr fick de ett nerslag på sista hindret dock!
Latina gick sedan förklassen där hon var jätte fin, felfri och 14e placerad. Red väldigt lugnt och fick till en bra skolrunda.
I lagklassen var hon också felfri vilket även Hanna och Issa var så det blev omhoppning mellan 6st lag. Även där så var Latina felfri (och snabbast i laget) och även Hanna och Issa var också felfria igen, dock så var två lag snabbare än oss så en 3e plats blev det för laget!
Vi var sedan hemma sent, typ vid 19.30 och då hade vi mockning och allt annat kvar i stallet, lagom irriterade båda två för att ingen annan mockade när vi var borta hela dagen och inte hann på morgonen för en gångs skull. Men men... När klockan var 21.30 så kunde jag gå in och äta middag iaf och träffa Nova som jag inte hade träffat på hela dagen.

Nu blir det iaf stallfix innan jag tänker krypa ner i soffan och mysa resten av kvällen!