Good night

Dags att sova.. men Markus kom hem för en stund sedan och var tydligen tvungen att gå ut i garaget igen så jag blev bara less och dog i soffan istället tillsammans med Nova som sover på min arm.
Vissa dagar är jag så sjukt trött på att vi aldrig har någon tid tillsammans, att jag inte får någon hjälp och att allt bara är mitt jäkla ansvar.
Hade det varit någon av mina tidigare pojkvänner så hade jag inte brytt mig men den här jäkeln tycker jag ju om så fruktansvärt mycket. Nä, ingen bra kväll idag :(

Tidigare idag var jag i stallet och fixade samt motionerade hästar. Latina och Bananja fick gå varsin runda i skogen, hade med mig Tezla på första rundan som var med B... Håller på att vänja in henne på att springa med så har henne på lina nu eftersom att hon är så feg av sig. Sedan longerade jag Valle i repgrimman, Cheyenne och Molly gick en skrittpromenad med Elin och Jeanette. 

Nehe, nu ska jag deppa tills jag somnar och sedan kommer Markus att väcka mig när han kommer in inatt garanterat.

Morgonmys <3

Blev skrämd av Batman i stallet...

Kvälls gos med Arian <3


Kvällsmys framför idol...