Svar på fråga

Elin:
Nu när det börjar bli några hästar, kan du inte berätta lite om varje,vad kommande planer är osv ;)
vore skoj att veta :)
 
Jag delar upp allting häst för häst så blir det lättare att läsa :)
 
Latina: Hon ska tävlas under inomhussäsongen nu i början av nästa år (förhoppningsvis 110-130cm klasser),
sedan i april så åker hon iväg på betäckning och tar hon sig så ska hon bara hållas igång under tiden hon är
dräktig, tar hon sig inte så får hon fortsätta att tävla.
 
Bananja: Jag ska försöka hitta flytet och känslan med henne och förhoppningsvis rida 130cm klasser igen under nästa år.
 
Cheyenne: Hon ska ultraljudas igen i januari och efter det förhoppningsvis börja sin igångsättning.
Även hon åker iväg på betäckning i april, ska hålla igång henne under tiden hon är dräktig och tar hon sig
inte så är planen att tävla med henne.
 
Mona: Hon ska ridas in nu i vinter och planen är att visa henne på 3-års testet i vår.
 
Valle: Ska fortsätta att ridas och tävlas av Frida. Planen är att debutera 120cm under utomhussäsongen.
 
Molly: Ska fortsätta att ridas av Elin och förhoppningsvis komma ut på lite fler tävlingar.
 
Lillan: Många av er har nog sett fina Lillan som jag ridit lite åt min vän Hanna senaste tiden.
Tanken är att jag under nästa år ska tävla dressyr på henne vilket verkligen ska bli super kul!
Målet är att rida MsvC under nästa år.
 
Ni får helt enkelt hålla tummarna för att vi får 2st föl år 2017 och att hästarna håller sig friska och fina!
Om det inte blir några föl så har jag ju fler hästar att tävla på så inget är egentligen dåligt men vill ju 
verkligen ha föl efter mina fina ston..
 
Latina <3


#1 - - mathildaliv.blogg.se:

Fin bild:)

Svar: tack :)
Sophia

#2 - - Mamma Holm :

Lycka till! Säg till om jag kan hjälpa till med något. Jeanette