Söndag

Härligt med en lugn söndag!
Jag är påväg ner till travbanan med Latina för lite galoppjobb, älskar att rida där nere men det är sååå tråkigt att rida dit ner själv!
Ska även rida Bananja sen när jag kommer tillbaka och skritta Cheyenne samt allt annat pyssel i stallet.
Känns faktiskt rätt tråkigt att ha skippat Sthlm horse show i år men jag vet hur jag alltid går bananas på mässan och i år är det inte riktigt läge för det kan jag känna med två nyinköpta hästar i stallet.

Är för övrigt rätt less på mycket just nu, det är så mycket skit snack överallt, vänner som beter sig illa och alla människor runt mig gnäller bara. Vad man än gör och hur mycket man än anstränger sig så får man skit så jag har mest lust att stänga in mig med Nova någonstans just nu.

Hur som helst, dags att börja trava igång lite nu! 

Skrittur ner till travbanan :)


#1 - - mathildaliv.blogg.se:

Bra blogg!;)

Svar: Tack :)
Sophia