Onsdag

God morgon!
Står just nu i vanlig ordning utanför Addes skola och ska sen åka vidare mot jobbet!
Ska på lunchen springa ner på stan tänkte jag och lämna in min mobil då den är spräckt * 10 nu... Så just nu hänger jag med en iPhone 5, blä.. Inte kul med mini telefon när man är van med en 6a, haha!
Senare ikväll är det dags för hoppträning men innan dess så ska stallet fixas och de andra hästarna motioneras.

Igår så fixade jag stallet direkt på morgonen medans Nova sov i vagnen, gick sedan in och åt innan jag longeradw Bananja och sedan åkte till Bränninge och red Lillan. Gick tyvärr bara att skritta och trava lite på ridbanan men övade på övergångar och halter så blev rätt nyttigt ändå.
Väl hemma sen igen så blev det middag, mata Nova och invänta Frida.
Sedan fick Latina och Valle gå liknande pass som Lillan på ridbanan.

Lillan :)