Fredag

Fredag är utan tvekan veckans bästa dag, varför? Jo för att Markus är ledig vilket betyder lång sovmorgon tillsammans! :)
Jag måste ju såklart släppa ut hundarna och hästarna på morgonen men jag har inga problem med att lägga mig igen efteråt och somna om som tur är!
Idag låg vi i soffan och gosade med Nova fram tills tio typ och sen åt vi frukost och sådär. Jag och Nova tog sedan en liten roadtrip till Sthlm och hämtade en sak, det tog några timmar.. På vägen hem sen så handlade jag (och träffade massor av människor jag känner som inte hade sett Nova än) och efter det så hämtade vi Adde och Arian på dagis. Vi stannade sen och köpte glass innan vi åkte hemåt, kände mig som en riktig tre barns morsa ;) haha

Ikväll blir det bara mys vad jag vet, eller Markus är ju såklart i garaget men han kommer nog in senare ikväll :)