Måndag

Idag är det jobb som gäller, jag och Nova tog dock lite sovmorgon imorse så jag var på jobbet vid 10.00.
Så himla skönt att Novas magdroppar har börjat att värka, inatt så sov hon från tolv till halv sju och inget
ont i magen alls, vilken lättnad! Och så jäkla skönt med så mycket sömn, eller nja, jag somnade faktiskt vid
två så egentligen så blev det ju inte överdrivet mycket sömn..
 
Hur som helst, idag jobbar jag 10.00-16.00 och sedan ska stallet fixas och hästarna motioneras.
Jag ska longera Valle, skritta Latina och rida Bananja är tanken, avvaktar nog tills ikväll och gör det precis
innan insläppet så kan jag ställa in dem varefter de är motionerade och så hinner jag kanske packa upp alla
saker från helgen. Har ju några shoppingpåsar från i fredags att packa upp också...
 
Har precis ätit lunch med Frida, vi hämtade mat på Max idag och nu gick hon precis iväg till frisören så jag
får hålla ställningarna själv här nere medans hon är borta.
 
Bild från helgen, älskade hund