Torsdag

Gaaah, så trött idag!
Sovit alldeles för lite inatt, Nova har dock sovit hela natten (hon somnar tyvärr ej före 01 iof men sen sover
hon till 05.30-06.00) men istället så har Tezla hållt på och muppat sig och behövt få komma ut två gånger inatt.
Vaknade i panik imorse, väckte Markus, slängde oss ur sängen, lämnade Nova hos min mamma, släppte ut
hästarna och nu är jag på jobbet! Frida plastade nämligen höbalar inatt och var inte klar förens vid 02 så jag
lovade att ta öppningen så att hon kan sova lite längre och vara här till kl 10 sen.
Insåg dock imorse att det är jäääävligt svårt att vara på jobbet till 07 när man har en bebis men jag lyckades
vara i tid med hjälp av Markus.
 
Hur som helst, jag stannar väl här tills kl 11-12 någonting innan jag åker hem och tar Nova, fixar stallet, skrittar
Bananja och Valle och longerar Latina. Sedan ska jag iväg med Latina till seminstationen på kontroll vid kl 17.
 
Latinas kvällsjogg igår.