Dåligt bloggat

Usel bloggning de senaste dagarna men det beror på att vårat internet hemma har varit trasigt!
Nu är det äntligen fixat så dags för uppdatering!

Jag och Frida har tävlat på Sundbyholm i tre dagar denna vecka, jag med Bananja och hon med Valle.
B har gått två 100cm klasser och två 110cm och varit så himla fin!!
Jag har inte riktigt full koll på timingen än så det har blivit ett ner i båda 110cm klasserna (helt på mitt konto) och sedan felfritt i båda 100cm klasserna.
Valle har gått två 100cm klasser och en 110cm, felfri i första 100, avramling i den andra och sedan ett ner i 110!
Så på det stora hela så har det varit några bra dagar! 
Är så glad över min fantastiska häst!



#1 - - Anonym:

Hur går det med latina? Lyckades ni med betäckningen?

Svar: Nej, det går inge bra. Läs inlägget innan detta om du vill veta mer exakt vad som hänt :)
Sophia