Fredag

 
Alltså, vad jag älskar fredagar!
Det känns alltid så skönt att vakna och inse att det är sista arbetsdagen :)
Jag drömde massa konstigt inatt, bland annat drömde jag att jag och Markus hade ett helt jäkla harem av
kaniner. Så jäkla konstigt, jag tycker inte ens om kaniner och det skulle verkligen inte vara våran stil.. haha
 
Hur som helst, nu blir det jobb fram tills 16.00 sedan ska jag hem till Frida efter det och fixa mina fransar.
Ska även invänta Emmie som kommer med tåg till Södertälje så åker vi hem till mig sen och har fredagsmys
och försöker somna riktigt jäkla tidigt sen!
Imorgon är det nämligen dags för årets första tävling, i Nyköping och det väntas uppstigning omänskligt tidigt.
 
Igår så hade Frida fixat stallet samt ridit Latina så jag behövde bara longera Bananja och ta in hästarna och fodra.
Idag är Frida ledig och eftersom att hon ska tävla mina hästar imorgon så ska hon jogga dem idag samt rida Valle.