Barnmorske-besöket och nu dags för lunch.

 
Det gick bra även idag hos barnmorskan, blodtrycket är fortfarande lågt och bra men däremot är blodvärdet
inte så bra längre. Det kan vara en av anledningarna till min ständiga huvudvärk just nu, ska öka på dosen
av niferex och hoppas att det hjälper. Annars såg allt bra ut och 10/2 är det dags för mig att ta min spruta
som har med min negativa blodgrupp att göra. Nästa besök blir om 3 veckor och då ska Markus med för första
gången då vi ska på FUB (föräldrautbildning) direkt efteråt för att typ prata förlossning och ammning.
 
Nu sitter jag med Frida uppe på restaurangen och inväntar lunchen, beställde fläsknoisette med potatisgratäng idag,
brukar vara super gott så hoppas det är de idag med!
Hoppas att eftermiddagen går snabbt så att jag får åka till stallet istället!