Torsdag och bf!

Idag är vi inne på beräknat födelsedatum på våran bebis, det verkar dock som att vi får vänta några
dagar till på att få träffa vårat lilla hjärta ♥ 
Jag är dock jäkligt ledsen då jag helt plötsligt fick bristningar på magen  just igår... Jag har klarat mig så
jäkla bra hittills och knappt haft någonting, nu vill jag typ bara lägga mig och grina.
Är helt öm och trots att de är väldigt ljusa  och det är väldigt lite så stör de mig något otroligt. Nä fy.
Nu ska jag försöka att glömma det, min graviditet är något positivt så en sån här sak ska inte få förstöra det.
 
Idag är det jobb som gäller 7-16, sedan hem, fixa stallet och sen tänker jag bara mysa ner mig i soffan med
Markus och små grabbarna och bara vara. Kanske åka och titta på någon brasa, annars bara ta det lugnt och
se om den lille där inne inte vill ta och titta ut i helgen. Och så håller vi såklart tummarna för min bror Dennis
som åker till Gotland idag och åker rally i helgen (samma tävling som jag och Markus typ blev kära under.)