Torsdag

 
Idag är det exakt 2 veckor kvar till beräknat födelsedatum på våran lille ♥
Går alltså in i vecka 39 imorgon! Sjukt hur fort tiden går och sjukt hur mycket jag längtar!
 
Idag vaknade jag vid 04.45 och var klarvaken, har sedan bara legat och vänt mig i sängen och vid 05.40
fick jag nog och gick upp. Släppte ut hundarna, gav hundarna mat, städade lite i vardagsrummet, fixade
med kuddarna i soffan, plockade undan lite och gjorde mig iordning innan jag gick över till mina föräldrar.
Väl där hämtade jag Adde uppe i sitt rum och gjorde frukost till honom och Arian och placerade dem framför
barnprogram på tvn och gick ut och fodrade och släppte ut hästarna.
Nu är jag på jobbet där jag ska befinna mig fram tills 16.00, måste även hinna till systemet och till en annan
affär på lunchen för att införskaffa lite saker.
 
Ikväll blir det stallet och efter det iväg på träning på Långdal. Tror Frida ska låna Bananja på dagens träning :)
 
Bästa grabbarna ♥