Onsdag

God morgon onsdag!
Imorgon är det den stora dagen, nämligen beräknat bf. Dock så verkar ju den lille trivas lite för bra där inne så
är tveksam till att vi får träffas förens i maj någon gång. Så segt när dagen man väntat på äntligen kommer!
Jag ska iaf upp till barnmorskan på kontroll lite senare idag, annars jobbar jag som vanligt 7-16.
Sen ikväll ska jag vara barnvakt åt Adde och Arian samt på något sätt motionera Latina och åka med Frida
på träning då hon ska rida Bananja på träningen. Japp, det löser sig säkert!
 
Igår så red jag Latina på ridbanan tillsammans med Frida som red Valle..
Vi jobbade med lite bommar, hade två st på ena långsidan och där i mellan växlade vi galoppen, Latina var
super fin och reglerbar så jag kunde rida på både 3 och 8 galoppsprång. Så fin!
Jobbade även lite över ett litet cavaletti hinder, både på vanlig volt och en åttvolt så att man bytte galopp över.
När vi var klara så red Frida Bananja som för dagen var väldigt spänd men ändå jobbade på helt okej,
under tiden så hade jag lite kvalitetstid med Latina. Friserade, badade henne och sedan avslutade vi med en
promenad och lite gräs. Latina var väldigt nöjd!
Molly reds av Elin tidigare under kvällen :)