Torsdag

 
Det märks verkligen hur trött jag är på kvällarna nu, jag kommer verkligen bara in från stallet,
duschar, gosar ner mig i soffan med Markus, kollar Paradise och somnar. Sedan vaknar jag
som en zombie nästa morgon igen och allt börjar om. Men vet ni? Jag trivs rätt bra såhär faktiskt!
 
Igår när jag och Frida kom ut i stallet så hade mamma mockat och fixat allt så vi tog in Latina och
Valle direkt och red sedan ett pass i paddocken, super fina även om Valle var lite överladdad!
Lastade sedan in Bananja och åkte till Långdal och tränade för Anne, tyckte verkligen att hon
var super fin i framridningen, sen as jobbig i framhoppningen och sedan när hindrena kom upp
så blev hon koncentrerad och bra igen. Anne var nöjd men vi pratade efteråt om att jag måste
tänka på att få henne mer rak, jag vill gärna böja henne lite när hon drar nämligen.
 
Väl hemma igen så fick vi sätta lite fart, jag red Räkan och Frida red Bira och sedan jobbade vi
med lite uppsittningar på Louis samt longerade en stund.
 
Idag är det jobb 7-16, ska dock besiktiga min gamla bil vid 9. Sedan efter jobbet är det stallet
som gäller, Frida jobbar hela dagen och ikväll så hon är där nu på morgonen så får se hur mycket
som är kvar att göra när jag kommer hem.. Måste hinna raka minst en häst också!
 
 Frida filmade lite från träningen också :)