Tisdag

 
God morgon!
Fick pallra mig upp tidigare än vanligt idag då hästarna var lite blöta igår när jag tog in dem (hade
inte haft några täcken då det var fint väder på morgonen och det började regna på eftermiddagen)
och fick stå och torka med fleecetäcken inatt så imorse var jag tvungen att byta täcken på dem så
att de fick på sig sina regntäcken när de gick ut.. Det är sånt som jag inte riktigt hinner med när jag
håller mitt vanliga tidsschema.. (morgontrött) haha
 
Idag är det jobb 7-14.30 som gäller, sedan ska det hända en rolig sak förhoppningsvis!
 
Sedan i eftermiddag/kväll så ska vi nog till Långdal en sväng för att hänga där när det är loppis/information/sadelförsäljning och mycket mer.
Stallet ska även fixas, hästarna ska motioneras och ja, det blir nog en sen kväll idag för mig och
Frida...