Onsdag

 
 
Halva veckan har gått och fasen vad jag är trött... skulle behöva någonting uppiggande!
Men samtidigt, idag är det bara en vecka kvar till.... en sak vi väntat på ♥
 
Igår så hjälptes jag och Frida åt i stallet, mamma hade mockat så vi hade bara lite små fix samt
hästarna att motionera. Vi började med att fixa klart allt och sedan red vi ett dressyrpass i paddocken,
jag på Latina och hon på Bananja, båda hästarna var super fina!
Det var jäkligt blött i paddocken så fick spola hästarna efteråt men lät dem gå ut i hagen en stund
till ändå.. Tog sedan in Räkan för lite sanering (skitgris) och så kom hans ägare och red på honom,
var riktigt stor skillnad igår faktiskt, såg super bra ut! Tror att dom kommer en dag till denna vecka :)
Frida longerade under tiden Valle, Elin kom och trimmade Molly i paddocken och Bira vilade så när
allt var klart så fick alla hästarna komma in och vi gick in och åt middag och kvällsfodrade sedan efteråt.
 
Idag lämnade jag hästarna inne på morgonen, Frida skulle släppa ut ponnyerna och sedan assistera
hovis lite som ska sko Latina, Bananja och Valle nu på morgonen.
Jag jobbar som vanligt 7-16 och sedan ska jag skynda hem, fixa lite i stallet och sedan åka iväg
till Långdal och träna med Bananja, Frida ska även med och träna med Valle.. super kul!