I stallet just nu

 
Jag vet att det blivit lite rörigt med hästarna i stallet senaste tiden och alla har undrat vilken
häst som är vilken och sådär så tänkte att jag tar och förklarar nu så slipper ni undra :)
 
Först och främst - Latina, mitt hjärta. Tror de flesta vet vem det är iaf.
Sto född 2003 e.Laristinus-Landadel och har tävlat upp till 130cm och LA dressyr.
 
Bananja, min bästa häst helt klart.
Sto född 2006 e.Indoctro-Gentleman och har tävlat 130cm.
 
Molly, Fridas haflinger sto född 1998 e.Standsuetz.
Tävlad upp till 100cm och LB dressyr.
 
Nubira, B-ponny sto född 2010.
Addes blivande tävlingsponny.
 
Valiant, Fridas nya häst. Valack född 2010 e.Belamour.
 
King Louis, valack född 2010.
Jag har honom här på prov då han har haft en strulig första tid som ridhäst
och jag ska försöka få ordning på honom, blir ev köp på honom.
 
Accidento "Räkan", valack född 2009.
Är hos mig på tillridning.
 

Så, hoppas att ni hänger med bättre nu :) Det kommer nog visserligen att ändras lite
igen skulle jag tro men vi får se helt enkelt!