Tisdag

 
God morgon!
Eller nja.. hade ju hellre legat kvar i sängen hemma men eftersom att jag har ett jobb att sköta och
hästar som vill ut på morgonen så var det bara att pallra sig upp även idag.
Igår var jag klar i stallet ganska tidigt, runt åtta faktiskt.. vet inte när det hände sist. Jag och Frida
var iaf där samtidigt och mamma hade mockat på dagen så det kanske har lite med saken att göra.
Hur som, jag longerade Latina och Bananja och Frida red Valle och Bira under tiden, Molly fick vila
då jag tror att Elin rider henne resten av alla dagar denna vecka.
 
Var rätt skönt att komma in tidigt faktiskt då min huvudvärk fortfarade höll (och håller) i sig så det var
rätt nice att krypa ner i soffan under en filt och bara titta på tv.
Markus däremot har hållt på i flera dagar med att göra om bastun så nu är det en walk in closet, så bra!
 
Dagens planer då?
Jobba 7-12, äta lunch med Frida, hem och fixa två hästar och åka till Långdal för att rida för Malle.
Sedan är planen att jag och Frida ska försöka att raka Valle ikväll, kan bli spännande.