Lördag

 
Skulle passa på att ta sovmorgon idag men vaknade tidigt så var ute i stallet och släppte ut hästarna
vid 7.30 och gick sedan in och la mig i soffan och tittade på Orange is the new black.
Jag har sedan hållt på i huset, det ska göras om lite och bastun ska rivas ur och bli en klädkammare
istället för att vi ska få plats med allting.
 
Strax efter lunch så gick jag ut i stallet med Frida, hon red Valle i paddocken så jag skrittade Latina
under tiden och sedan rakade jag Latina efteråt. Så då var Frida snäll och joggade Bananja under tiden.
Vi har sedan gjort om lite med hagar och sådär och fyllt på vatten i hagarna.
 
Har nyss varit ute och tagit in hästarna nu och innan det så lagade vi och åt vi tacos inne hos mamma.
Nu blir det myskväll för mig själv, Markus och Dennis är och tittar på supercross i Friends arena.
 
Här ser ni gårdagens mat, bästa!
Hade en grym kväll med Markus, Dennis, Frida, Fredrik, Emmie och Claire så det får vi göra om!