Fredag

 
God morgon!
Veckorna bara springer iväg och idag är det fredag igen, bästa dagen!
Idag är det jobb som gäller 7-16 och sen stallfix och ridning av hästarna, ska även förbereda lite
inför morgondagens tävling. Åker nämligen till Märsta med Latina och rider 110 och 120 imorgon.
Känns lite konstigt att åka med bara en häst men inte mycket att göra åt just nu, vill hellre kolla
upp Bananja än att förstöra hennes självförtroende om det skulle vara något fel.
 
Igår när jag kom hem från jobbet så hade Frida fixat allt i stallet, ridit Latina och Bananja i paddocken
och haft lektion för Adde på Bira samt pysslat lite med Valle som hade vilodag så det enda jag 
behövde göra var att ta in hästarna samt kvällsfodra. Istället gick jag och la mig tidigt och lyckades
somna i tid för ovanlighetens skull, hur skönt som helst! Jag hoppas dock att denna gravidtrötthet
snart ger med sig, idag går vi in i vecka 15 för övrigt :)