Fredag

 
God morgon!
Allvarligt, vad mycket piggare man blir på morgonen när man går upp samma tid som vanligt men
har tusen saker man ska göra innan man åker hemifrån! Borde ha det såhär varje morgon :)
Börjar ju dock på jobbet 30min senare än vanligt.. annars hade jag aldrig hunnit...
 
Igår kväll hade jag det rätt stressigt, vill ju få Adde i säng vid 20.30 och ville ändå hinna med alla 
hästarna så direkt när jag kom hem så fixade jag maten och ställde den i ugnen, gick ut i stallet
och mockade och fixade allt, in och åt och sedan fick Adde vara med Markus och Dennis medans
jag tog in och motionerade hästarna.
Började med att rida ut på Latina den vanliga standard rundan och sedan fick Bananja också komma
ut i skogen men en annan väg. Väl tillbaka igen så longerade jag Valle och Bira en stund och sedan
var det dags för kvällsfodring och det sista fixet. Var klar i stallet 20.40 så då hämtade jag Adde och
sen direkt in och nattade honom, han somnade direkt. Jag tittade på Arga restaurangen och gick
sedan och la mig, hann somna men vaknade när Markus kom in lite senare.
 
Idag är det jobb 7-16 som gäller, Adde är med här även idag och sedan ikväll blir det stallet!
Hoppas även på att mamma och Frida kommer hem i hyfsad tid så vi kan förbereda lite inför
morgondagens tävling.