Fredag

 
Vilken dag.. hade så bra känsla inne på framhoppningen! Red med spö vilket jag aldrig gör på henne 
annars men hade det bara för att kunna peta till henne och få henne att hoppa ut sprången om hon
skulle börja överhoppa sig så som dagen innan.
Kom in på banan, hoppade bra på ettan som var ett räcke och sedan överhoppade hon sig på tvåan,
petar till henne och hon tar rättningen så jäkla bra och hoppar super fint på trean, när jag svänger mot
fyran tycker jag att hon känns ojämn, tar tillbaka lite men rider sen på ändå och hon stannar och jag
ramlar av. När jag reser mig upp så kommer en av funktionärerna med hennes framsko som hon
hade trampat av sig på hinder nr två... inte konstigt att hon kändes konstig och sedan stannade.
 
Väl hemma så kom hovis direkt och fixade hoven, tur det!
Åkte sedan till sjukhuset och tog blodprover, hela sju rör tog dom ur min arm... usch.
Vi åkte efter det tillbaka till srk och tittade på 135cm som gick på eftermiddagen.
 
Nu är vi hemma, ska duscha och sedan åka till Barolo för att äta med ett härligt gäng :)