Förändringar i livet

 
Det kommer att bli rätt stora förändringar när det gäller allt faktiskt, väldigt oväntat men
ibland är de oväntade och oplanerade sakerna helt fantastiska och det är verkligen detta.
Jag är så himla glad, så jäkla rädd, förväntansfull och även lyckling över att jag har världens
underbaraste kille vid min sida i allt det här.
 
I vår kommer vi nämligen att bli tre.
Den lille är beräknad till slutet av april/ev början på maj då det var lite svårmätt :)
 
Jag är så lycklig.
 


#1 - - Anonym:

Åh vad roligt! Jag är också gravid och beräknad i början på april :) men varför gjorde du ultraljud så tidigt? :) man brukar ju göra i v18 ungefär! :)

Svar: Vi fick göra ultraljudet tidigt då vi inte visste hur långt gången jag var :) Det var ju inte riktigt planerat..
Sophia

#2 - - Josse:

YÄY så himla kul! Grattis <3

Svar: Tack :D <3
Sophia

#3 - - Lina Sällberg:

Grattis igen! Kul att både du, jag och Sara ska ha ganska nära i tid :)

Svar: Ja, verkligen super kul! Skönt att ni är före mig så kan jag få lite tips ;)
Sophia