Seg jobbdag

 
Den här dagen går verkligen segt.
De som jobbar på verkstaden är ute på jobb hela dagen så under förmiddagen nu så var Frida här och hjälpte till men i eftermiddag är jag själv ända fram till klockan 17 vilket kommer bli rätt segt. Fredags eftermiddagar är den tiden det händer absolut minst, telefonen är tyst, inga kunder kommer in och ja, ni förstår..
Alla vill ju hem när det är fredag och jag förstår dem.
 
Idag går jag in i gravid vecka 18 förresten för de som vill veta (alltså exakt 160 dagar kvar till beräknat bf), jag börjar faktiskt få lite mage nu men tror inte att utomstående riktigt kan avgöra ännu om jag är gravid eller bara börjar att bli tjock, haha. I övrigt märker jag inte så mycket skillnad, har lite ont typ vid höfterna när jag hostar/nyser eller typ reser mig snabbt och sådär men annars ingenting konstigt.
Vi har nästa ultraljud den 8e December så då hoppas vi att vi får veta vad det blir för kön :)