Myskväll och ny bil!


Just nu ligger jag i soffan, tittar på film och har myskväll för mig själv. Markus följde med Dennis på fest en bit bort så jag lovade att hämta dem senare.

Tidigare idag har jag städat lite utanför stallet, flyttat lite balar och pallar med hjälp av Adde. Gjorde klart stallet och byggde sedan hinder i paddocken och tog in Latina. Hon fick jobba i paddocken på några gymnastikövningar och var riktigt fin! Efteråt bytte jag häst till Bananja och skrittade ut 40min på grusvägarna. 
Fyllde sedan vatten i hagarna och när Frida kom så hjälpte jag henne från marken när hon hoppade Bira (jag vill inte sitta på henne längre då jag känner mig så mycket tyngre..) och hon skötte sig väldigt fint!

Resten av dagen har bestått av att jag har börjat rensa ur kläder och städat lite. Har även bytt madrass i våran säng då Markus köpte en ny idag.. Han köpte även en ny bil idag faktiskt, vi måste ju ha en kombi när bebis kommer så det blev en merca. Nu säger han att min fina bil borde säljas eftersom att jag ska åka i den nya... Ångest. Älskar min bil ju.

Nya bilen :)

Otacksam flickvän det är jag det...