Måndag

 
God morgon!
Även fast måndagar är min hat-dag och jag höll på att blåsa bort nu imorse när jag släppte ut hästarna så känns just denna måndagen inte så tung, varför vet jag faktiskt inte.
Men antagligen för att jag fick massa (tråkiga) bra saker gjorda igår, hann med världens längsta myskväll med Markus och ändå kom i säng i tid för att slippa vara helt död idag. Borde testa det lite oftare kanske!
 
Igår så red jag och Frida ut på Latina och Valle, jag skrittade Bananja, vi hjälpte Elin att hoppa Molly lite, fixade i stallet, tvättade, städade lite och började sedan att sortera ut massa kläder.. Alltså allvarligt, hur kan man ha så jäkla mycket kläder? Ska försöka att fortsätta att sortera ikväll, har fyllt en svart sopsäck än så länge.
 
Idag är planen att jobba 7-16 och sedan fixa stallet och motionera hästarna, Frida jobbar här idag så vi lär vara i stallet samtidigt idag faktiskt.
 
Well, dags att jobba lite! Hoppas ni har en bra måndag :)
 
 
#1 - - Sofie:

Skänk alla kläder till mig 😍💕 <3 :D

Svar: Haha :) <3
Sophia