Fredag

 
Fredag, igen ♥
Igår slutade jag typ 2 timmar tidigare från jobbet för jag mådde dåligt, hämtade dock små grabbarna på dagis på vägen hem då även Arian mådde dåligt. När jag kom hem så hade mamma varit snäll och mockat och fixat hela stallet och tanken var att alla hästarna skulle vila, utom Molly som Elin hade. Så jag gick raka vägen in och vilade, somnade såklart i Markus armar i princip direkt när jag la mig.
Mamma ringde sedan senare och frågade om vi skulle äta så gick in till dem och åt bakad potatis (alltså hur jävla gott!?). Efteråt så skulle Markus och Dennis iväg en sväng så jag kröp ner i soffan med Adde och kollade på något barnprogram, somnade såklart igen. 
När klockan var åtta så vaknade jag igen, gick ut och tog in och kvällsfodrade hästarna och sedan tillbaka i våran soffa igen, tittade på tv en stund och gick sedan och la mig. Tror att min kropp var i lite behov av sömn faktiskt.
 
Vet dock inte hur mycket det hjälpte då jag idag höll på att försova mig..
Well, är på jobbet i god tid ändå (har sånt jäkla tempo när jag blir stressad) och ska idag jobba 7-17, sedan
blir det stallet! Kvällen blir sedan lugn tror jag, ska nog bara vila och typ kolla på idol.
 
Hoppas ni har en bra fredag :)
 
Gårdagens mat ♥
 
#1 - - Helena:

Assååååå det där är fan det godaste jag vet!!! :D

Svar: Alltså jaaa, så sjukt gott! :D
Sophia