Lördag

 
Fy satans vad trött jag är, de senaste dagarna har tagit lite på mig då det har varit lite stressigt och
flängigt fram och tillbaka vilket blir jobbigt när jag dessutom har svårt att sova här hemma helt själv.
Nu är jag i alla fall hemma igen, har lagat mat till mig, kramat ihjäl min fina Diesel samt kvällsfodrat 
hästarna alldeles nyss så nu kryper jag ner i soffan under ett täcke och tänker vara här resten av kvällen.
Imorgon tänker jag ta en lugn dag, ska bara vara i stallet och fixa samt motionera mina fina hästar som
förmodligen är lite överladdade efter att ha gått väldigt lugnt denna vecka men det var planerat då de har
gått väldigt hårt den senaste tiden och inte haft några vilodagar alls så välförtjänt semester för dom!
 
Imorgon kommer även alla hem igen så då blir det lite liv igen på gården, skönt att återgå till det normala
då jag är van att ha stöttning hemifrån med allt när jag är borta så att jag slipper stressa som denna helgen.
 
Rallyt i Kopparberg idag gick förresten bra, vi åkte föråkare och hade ett bra flyt och fick känna lite på
bilen och få lite mil inför nästa JEM tävling vilket var riktigt skönt! Samarbetet funkade som vanligt bra
så jag har inget negativt att säga om rallyt alls faktiskt.