Ensamtid

 
Jaha, så var det dags för något av det jag hatar mest av allt, ensamtid.
Det är någonting jag aldrig någonsin har gillat men sedan jag träffade Markus så
bokstavligt talat hatar jag det, hemskt att vara så beroende av en annan människa.
 
Hur som helst, hela familjen, svärfamiljen och även Markus, Eric och Jesper åkte idag härifrån
och mot Småland för att Dennis och Markus ska köra Sydsvenska rallyt.
Själv ska jag i helgen åka rally i Kopparberg så därför är det jag, Diesel, hästarna och katterna
som hänger hemma på gården hela helgen. Renee, en snäll granne (hästuppfödare btw) och även
Mollys medryttare Elin ska hjälpa till med djuren lite medans jag åker fram och tillbaka till
Kopparberg både imorgon och på lördag.
 
Kvällen har spenderats med att äta rester från gårdagens firande, gos med mina älskade djur
och nu ligger jag i soffan och kollar på masterchef samt äter ost och kex och kvällens utmaning
är att lyckas somna så småningom, något som alltid är ett stort problem när jag är själv men
det vore kasst att vara dödstrött imorgon!