Söndag


Idag har vi varit i Mariefred och tävlat, jag trodde att det skulle gå snabbt och smidigt men med långa banbyggnationer och dessutom en olycka vilket ledde till ambulans så tog det fler timmar än jag trodde helt klart!
Bananja var iaf super fin och känslan var riktigt bra tyvärr så föll dock en bom så det blev 4 fel. Alltid stolpe ut just nu känns det som. Glad över min fina häst ändå!

När vi kom hem så fixades stallet klart och sen skrittade jag ut på Latina och mötte sedan upp Frida och Elin på Bira och Molly som red åt andra hållet så att de kunde trava och galoppera innan vi möttes upp och red hem tillsammans. 

Nu är det dags för duschen och göra mig iordning, efter det middag hos mamma och pappa och senare ikväll upphämtning av pojkvän i Södertälje!



#1 - - Robex Lundgren:

fin häst

Svar: Tack ☺️
Sophia

#2 - - Felicia - Konstverk och mammaliv.:

Fin häst! :)

Svar: Tack ☺️
Sophia