Tillbaka till vardagen

 
Hej måndag!
Okej, på ett sätt är det alltid lite skönt att komma in i vardagen igen men vem vill inte ha semester jämt!?
Var sjukt trött när klockan ringde imorse, kravlade mig upp 5min innan jag skulle åka och kände bara: DÖ.
Well, jobbar nog till 16 eller 17 och ska även iväg på ett läkarbesök under dagen och ikväll är det stallet
som gäller!
 
Bara två dagar tills Markus kommer hem igen ♥
 
#1 - - Emmie:

Jag vill inte ha semester jämt, blir för rastlös å grinig då, hehe

#2 - - Emmie:

Jag vill inte ha semester jämt, blir för rastlös å grinig då, hehe

Svar: Haha, man får ju göra massa kul hela tiden så att man inte blir rastlös ;)
Sophia

#3 - - Anonym:

Haha jag har ju semester jämt enligt er😃

#4 - - Anonym:

Haha jag har ju semester jämt enligt er😃

#5 - - Anonym:

Haha jag har ju semester jämt enligt er😃

#6 - - Anonym:

Haha jag har ju semester jämt enligt er😃