Söndag

 
Skulle egentligen ha åkt till Sundbyholm idag men beslutade mig för att skippa det efter att ha 
pratat med mamma och Frida om det. Bananja gick bra igår i den sjuka värmen och Latina har
endast hoppats en gång innan tävlingen pga att hon sträckte sig för några veckor sedan så
det kändes dumt att ta ut hästarna helt faktiskt. Jag vill ha dem i många år!
 
Istället blev det sovmorgon, frukost hemma, lite fix i stallet, sedan fika på Taxinge slott med Markus,
Frida och Dennis. Efteråt så har jag och Frida varit och handlat, lagat mat och så åt vi tacos allihopa
förut. Mamma, pappa och små grabbarna är borta på semester så vi har ju två hus för oss själva nu.
 
Jag ska snart ut i stallet en sväng till, Latina och Bananja ska få sig en skrittpromenad och det ska 
fyllas på lite vatten i hagarna och sådär. Bira vilar och Molly har ridits av Elin.
Sedan ska jag städa huset... suck. Det ligger kläder överallt vilket alltid händer när jag och Markus
har varit iväg någonstans.