Onsdag

 
God morgon!
Min plan var att gå upp lika tidigt idag som igår men så ringde Markus och sa att han skulle komma
hem inatt så då insåg jag att jag aldrig skulle komma upp så sket helt enkelt i det och låg kvar i
sängen så länge det bara gick imorse. När Markus kom hem vid 3 inatt så låg jag ju dessutom och
sov i soffan så att han var tvungen att väcka mig för att få med mig till sovrummet.
 
Dagens planer är jobb 7-16, fixa lite i stallet/motionera hästar och sedan hoppträning 18.30.
 
Igår var planen att jag skulle träffa en av mina bästa vänner på kvällen (eftersom att hästarna ändå var
ridna på morgonen) men då det blev ändrat så spenderades eftermiddagen åt att bygga ihop ett ikea
bord hemma hos Frida, sedan handlade vi och åkte hemåt, hon fixade mina fransar, vi var ute i stallet
och vi gjorde fruktsallad och kollade på gamla bilder innan jag gick och kröp ner i soffan. Rätt bra dag ändå :)