Fredag

 
Härliga fredag!
Började dagen med att bli ihjäl kramad av min kära pojkvän så att jag nästan inte kom upp ur sängen,
tänk att man kan tycka om en annan människa så otroligt mycket.. lite sjukt faktiskt.
Nu är det iaf dags för jobb och efter det är det stallet som gäller, Latina och Bananja ska motioneras
och Molly och Bira ska vaccineras. Annars tänkte jag ta det rätt lugnt idag och typ ha myskväll och sådär.
 
Igår så var Adde med mig i stallet, han hjälpte till att mocka och fixa allt och sedan fick han rida på Bira..
Först ut en sväng och efter det en stund i paddocken, han börjar fasen bli rätt duktig och ponnyn ska vi
inte en prata om, fy satan så snäll hon är! Får nästan lite ångest över att jag tänkt att sälja henne när hon
är en så optimal barnponny!
 
Jag red sedan ut på Latina, blev mycket galoppjobb! Och sedan en lugnare tur på Bananja, även den ute
i skogen. Det var så jäkla varmt fortfarande så red i shorts och foppatofflor, mycket snyggt!
Fyllde sedan vatten i alla hagar och kvällsfodrade.
 
När jag sedan kom in så stack jag, Markus, Dennis och Diesel och badade, lite kallt men ändå
jäkligt skönt faktiskt! Väl hemma igen så var det typ bara att gå och lägga sig.
 
Sötaste!!
 
Bra outfit!
 
Kvällsbad!
 
#1 - - Anna:

Bira kanske vore en bra första ponny till min dotter. Isf skulle hon ju bara stå några km ifrån dig så du kunde hälsa på när du vill 😀

Svar: Ja verkligen! :)
Sophia