Torsdag

 
När alarmet ringde imorse kände jag bara döööö, lyckades dessutom tappa telefonen i golvet när jag skulle stänga av alarmet.
Lyckat. Som tur är så höll den, annars hade jag varit jävligt sur nu.
 
Igår så var jag duktig och slog in alla julklapparna med hjälp av mamma, jag är nämligen så jäkla kass på att slå in paket så när ni ser ett som är fult inslaget så är det jag som har gjort det.. haha, fick lite hjälp iaf så dom ser nog okej ut hoppas jag.
Jag insåg även att jag hade köpt fler julklappar än vad jag kom ihåg, det är väl bra egentligen.
 
Idag är det jobb 7-16 som gäller sedan direkt hem och ut i stallet då veterinären ska vaccinera 4 av hästarna.
Efter det blir det nog bara stallfix och sådär, dom ska ju såklart vila när dom blir vaccinerade och sedan blir det skritt för dem imorgon och i helgen. Nästa vecka får nämligen alla hästarna ta det lite lugnt då vi ska flänga runt en del så som det blir vid jul.
 
Nu ska jag jobba, ha en fin dag ♥