Kvällspyssel


Nu har jag precis satt mig ner i soffan men ska nog krypa ner under täcket och titta på film och vänta på att Markus kommer hem istället faktiskt. Han och Dennis är nämligen iväg och hämtar fälgar till rallybilen.

Vad jag har sysslat med ikväll då?
När jag kom hem från jobbet så började jag med att mocka och fixa stallet, sedan longerade jag Bira samt friserade henne lite. Tog efter det in Latina och Bananja och pysslade, friserade och gjorde iordning dem tills Frida kom då slängde vi på dem sakerna och red till en av våra åkrar där vi trimmade lite, båda hästarna var super laddade men riktigt fina! Efteråt fick även de andra hästarna komma in och vi fixade det sista i stallet.

Åt efter det middag inne hos mina föräldrar och tog sen med mig Adde till mig så byggde vi ihop våran nya skohylla (så fin!!) samt organiserade om lite med alla miljoner skor, dammtorkade och dammsög hela huset.
Var även ute och eldade lite samt kvällsfodrade hästarna så nu räcker det nog för ikväll tänkte jag.