Fredag

 
God morgon!
Tack för alla olika åsikter igår gällande betäckning, jag ska fundera lite till men det lutar mot att avvakta något år.
Och det här med att vissa inte tycker att man ska avla på en häst med Latinas psyke så kan
jag berätta för er att det inte är någonting som är medfött, utan hon har blivit så utav en anledning.
Ingen häst föds dum eller elak, tänk på det. Sedan är hon självklart skarp men vilket sto är inte det egentligen?
Men jag kommer absolut att ta en hingst med bra psyke och hög ridbarhet när jag väl betäcker just för att
inte göra avkomman alldeles för skarp, så då vet ni :)
 
Idag är det jobb 7-16 som gäller, sedan ska jag till Frida som ska fixa mina fransar och efter det åker jag hemåt
för att ta in hästarna och ha fredagsmys. Hästarna ska ju som sagt ta det lugnt nu några dagar eftersom att
de vaccinerades igår och Frida skulle fixa mockning och så under dagen. Lyx fredag helt enkelt!
 
Mys med Adde igår när han hälsade på mig på jobbet ♥
 
Våran fina stallkatt Mischa i väntan på veterinären igår :)
 
#1 - - Lina Sällberg:

Velar lite med min med. Hon har många bra egenskaper och får man rätt hingst kan det bli bra! Men hon är ju inte jättebra med sina för dessvärre... Hon har haft två innan så är ingen brådska där iaf. Blir hon inte okej till nästa höst så kan det bli aktuellt våren därpå

Svar: Ja, precis.. Skönt att slippa ha brådska iaf :) Jag tror att Latina kommer att vara bra som mamma då hon är väldigt "mammig" av sig och verkligen tycker om andra hästar, men man vet ju aldrig tyvärr. Men skulle ju verkligen vara super kul med ett föl efter din B, hon är ju faktiskt riktigt fin när hon funkar! :)
Sophia

#2 - - Lina Sällberg:

Velar lite med min med. Hon har många bra egenskaper och får man rätt hingst kan det bli bra! Men hon är ju inte jättebra med sina för dessvärre... Hon har haft två innan så är ingen brådska där iaf. Blir hon inte okej till nästa höst så kan det bli aktuellt våren därpå

#3 - - Lina Sällberg:

Velar lite med min med. Hon har många bra egenskaper och får man rätt hingst kan det bli bra! Men hon är ju inte jättebra med sina för dessvärre... Hon har haft två innan så är ingen brådska där iaf. Blir hon inte okej till nästa höst så kan det bli aktuellt våren därpå

#4 - - Lina Sällberg:

Velar lite med min med. Hon har många bra egenskaper och får man rätt hingst kan det bli bra! Men hon är ju inte jättebra med sina för dessvärre... Hon har haft två innan så är ingen brådska där iaf. Blir hon inte okej till nästa höst så kan det bli aktuellt våren därpå

#5 - - Lina Sällberg:

Velar lite med min med. Hon har många bra egenskaper och får man rätt hingst kan det bli bra! Men hon är ju inte jättebra med sina för dessvärre... Hon har haft två innan så är ingen brådska där iaf. Blir hon inte okej till nästa höst så kan det bli aktuellt våren därpå

#6 - - Lina Sällberg:

Haha oj vad mobilen skickade många kommentarer! Ja hon är ju det och hon har väldigt mycket hopp OM hon bara skulle slappna av i sprången. Liten är hon men det gör mig inget. :)

Svar: Ja precis! Nej, varken du eller jag behöver ju ha så stora hästar faktiskt! Jag gillar hästar runt 160, det är lagom ;)
Sophia