Torsdag

 
God morgon!
Trött, tröttare, tröttast... kommer i säng alldeles för sent varje kväll nu. Skärpning!
Igår när jag kom hem från jobbet så blev det bus med små grabbarna, sen åkte jag, Markus och 
Dennis och hämtade spån och spånpellets samt hämtade mat till dem.
 
Väl hemma igen så blev det stallet direkt, mockade och fixade och sedan red jag och Elin tillsammans,
jag på Latina och hon på Molly. Det blev trim i paddocken över upphöjda bommar och en låg studs, jag
red hela passet utan stigbyglar (förutom fram och avtravning då) och hästarna var väldigt fina!
Bytte sedan häst till Bananja och även hon fick trava över de upphöjda bommarna men sedan blev
det lite mörkt så då jobbade vi resten av passet utan bommar och la fokus på sidflyttningar och
övergångar vilket blev typ tjugotusen för att få henne att slappna av.
Bira longerades en liten stund med gummisnodden och såg super fin ut.
Kvällsfixade sedan och nattade hästarna så var inne precis till att Paradise började.
 
Idag är det jobb som gäller 7-16, måste handla lite på lunchen så ska nog till Granngården och Biltema
en sväng är tanken. Efter jobbet så är det stallet som gäller som vanligt och förhoppningsvis lite utrensning.