Måndag

 
God morgon!
Igår när jag kom hem från tävlingen så var jag trött, gjorde klart allt i stallet och gick sedan in och åt
middag (Frida hade gjort smörgåstårta! Sååå jävla gott). Sen gick jag ut efteråt igen och tog in alla
hästar samt kvällsfodrade, duschade snabbt och la mig sedan och kollade på en film med Markus.
Vi har knappt setts alls veckan som varit så kändes som att vi behövde bara få vara lite en kväll.
 
Tävlingen igår var verkligen blandat resultat..
Latina gick 120, hon var sur redan på framhoppningen och surade sedan mot ettan inne på banan vilket
gjorde att jag red på henne lite och hon rev ettan, rev sedan ett hinder till och mot hinder nr 7 så surade
hon i svängen och stannade och reste sig så tog lång tid innan jag fick fram henne igen, efter det så hoppade
hon 8, 9, 10 och 11 felfritt. Suck på henne alltså, surkärring! Tur hon skötte sig i lördags!
 
Bananja gick sedan 120, hon var super fin och felfri! Red efteråt även 130 och där hade vi ett ner vilket
jag helt tar på mig då jag tappade galoppen i svängen, hon var verkligen grymt fin!
Filmer kommer ikväll hoppas jag :)
 
Idag är planen jobb 7-16, sedan stallet.. Latina och Bananja ska bara joggas/longeras idag och dom
andra två får vi se. Nu är det jobbdags iaf!
 
Bananja ♥