Tisdag

 
God morgon! 
Lite trött idag då jag hade somnat i soffan igår när Markus kom in vid tolv, så jäkla dumt att jag aldrig
går och lägger mig istället för att somna framför tvn.
 
Idag är planen att jobba 7-16, åka till gymmet, sen stallet och efter det är det städning och uppackning
av alla våra saker från i helgen som gäller!
 
Igår när jag kom till stallet så hade Frida precis mockat klart så jag hjälpte till med vattnet och hinkarna
bara. Longerade sedan Bananja i pessoan medans Frida red Molly i paddocken, sen var vi inne hos 
mamma och åt middag med dom. Frida och Dennis stack sen iväg och hämtade hö och under tiden så
longerade jag Bira och tog in de andra hästarna. Avslutade sedan med ett dressyrpass, jag på Latina
och Frida på Lotus. Fina hästar idag men med lite överskottsenergi efter att de hade en rätt lugn vecka
förra veckan.