Svacka

 
Just nu är jag verkligen i en svacka när det gäller hästarna, motivationen tryter och hästarna
känns nästan bara som ett måste i mitt liv för tillfället. Ta inte det här fel på något sätt, jag älskar
mina hästar otroligt mycket, dom rids och tas om hand precis som vanligt men jag har verkligen noll
motivation till att gå ut i stallet. När jag väl sitter där på en hästs rygg däremot, då känns allt bättre
igen och själva ridningen är kul, men resten vill jag faktiskt bara slippa.
 
Anledningen är väl ganska solklar.. Lotus. Det är inte kul att inte veta hur ont han har, hur länge vi
kan ha kvar honom och vad som faktiskt kommer att hända.
Sen har det tagit en del på mig när vi har flyttat runt hästarna i vinter, jag har tyckt att det har varit
jobbigt och önskar att jag aldrig hade flyttat dem hemifrån från första början men det var nog en bra
läxa för mig. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.
 
Skulle behöva en dos av Rolle-lycka, han har alltid varit min motivationshöjare ♥