Onsdag

 
Näst sista jobbdagen denna vecka, så jäkla underbart!
Jag har en rolig helg att se fram imot så denna vecka har bara varit transportsträcka för att komma dit.
 
Dagens planer är jobb 7-16, sen gymmet, stallet och avslutningsvis städning av huset! Alltså ungefär
samma planer som igår men idag ska jag bli klar lite snabbare hoppas jag!
 
Frida hängde med till gymmet igår iaf, sen efteråt blev det stallet för att mocka och fixa allt, efter det så
åt vi middag hos mamma och pappa (jag åt sallad! haha) och sen longerade jag Bira med gummisnodd
medans Frida fyllde vatten i alla hagar. Efteråt blev det dressyrtrim i paddocken på Bananja och Lotus
och avslutningsvis så red vi ut barbacka och busade med Latina och Molly, mysigt!
 
Var efteråt förbi garaget en sväng och assisterade Markus en snabbis innan jag skulle börja städa hemma
och upptäckte en massa myror! Jag fick seriöst panik och ringde Markus så att han kunde komma och
hjälpa mig. Fick bort dom iaf och dammsög sen huset och plockade lite innan jag satte mig i soffan
för att inviga mitt nya gellack (fick av svärföräldrarna och Sofie i födelsedagspresent) och än så länge så
är jag super nöjd, nu återstår att se om det håller sig fint i 2 veckor som det ska och mina naglar kan kanske hålla sig långa för omväxlings skull... Inte lätt när man är i stallet varje dag ;)