Helgen

 
Vi kom ner till Småland vid ungefär tolv i torsdags natt, vi blev nämligen lite försenade hemifrån vilket
inte var helt oväntat som vanligt. Väl framme så tog jag, Markus och Sofie en promenad med Diesel
som vi hade med oss och svärföräldrarnas låne-hund Teo innan det var sovdags.
 
Fredagen började med en promenad med Diesel vid 8, sen gick jag och la mig igen och jag och Markus
kom inte ur sängen förens strax innan ett! Helt galet hur trötta man kan vara.
Det blev sen frukost och efter det en långpromenad med hundarna tillsammans med Markus och svärmor,
var sedan och hälsade på hos Markus farmor och sen umgicks jag med svärmor och Sofie resten av dagen
medans Markus var på billackeringen och fixade en bil. Kvällen spenderades sen med att grilla, titta på
lets dance och så umgicks vi med Eric och Jesper.
 
Även på lördagen blev det sovmorgon, vi var dock uppe vid halv 9 ungefär och jag gick en promenad med
Diesel innan vi åkte iväg och kollade på ett rallytest och träffade lite folk.
Efteråt blev det en tur till Gislaved för att handla med Jesper, Adde och Eric och sen åt vi lunch på
billackeringen innan de sedan bytte däck och fixade bilarna där nere.
Kvällen spenderades sedan på grillfest med en massa härliga människor, och lite halvt spontant så kom
båda mina syskon ner och gjorde oss sällskap där!
 
Söndagen vaknade jag vid 6 och mådde lite halvdåligt, gick upp och tog en promenad med Diesel och
passade på att kramas lite med toan innan jag sen gick och la mig igen. Var uppe igen strax innan lunch
och efter lite frukost, packning, promenad med Diesel så sa vi hejdå till svärföräldrarna och begav oss till
Jesper för att äta pizza innan vi sedan åkte hemåt. Var hemma runt 6 och då var det bara att sätta igång
och städa bil samt fixa i stallet, pussa på små grabbarna och laga mat innan vi kröp ner i soffan och
halvsov framför en film.
 
 









#1 - - Olivia Nilsson:

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket :)
Sophia

#2 - - Mikxki:

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack :)
Sophia

#3 - - Robex Lundgren:

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

#4 - - Jennifer:

Fin blogg!

Svar: Tack :)
Sophia