Måndag

 
Sjukt trött idag, kom hem alldeles för sent igår tyvärr..
Började iaf gårdagen med sovmorgon vilket var hur skönt som helst, jag umgicks sedan med mamma,
svärmor, små killarna och Sofie under dagen medans Markus var i garaget och fixade det som behövdes
på sin rallybil.
 
På kvällen åkte sedan jag och Markus och åt middag på en restaurang i närheten innan vi efter det åkte
hemåt, vi var inte hemma förens vid tolv inatt och kom inte i säng direkt sen heller...
 
Dagens planer är att jobba 7-16 och sedan åka till stallet, har saknat mina fina hästar! Är dock övertygad
om att dom har haft det bra med Frida, Fredrik och Amanda medans jag var borta...
Ikväll borde jag städa och fixa lite men gissar på att jag istället kommer att packa upp all Ullareds-shopping,
det låter fasen så mycket roligare!