Borta bra, hemma bäst.

 
Jag älskar verkligen att komma hem efter alla helger jag är iväg, även om jag denna helg har varit hos
svärföräldrarna där jag verkligen tycker om att vara så är hemma alltid hemma ändå.
Denna gång blir jag dock bara hemma i typ 4 dagar, åker nämligen igen på torsdag eftermiddag..
Då bär det av till Uppsala för SM final i rally! Kommer sedan hem någon gång under söndagen då det
är finalfest på kvällen. Bästa Frida, Fredrik och Amanda har hand om hästarna som vanligt.
 
Efter denna tävling blir det lite mer "lågsäsong" och fler mindre tävlingar vilket gör att jag kommer att
vara hemma mycket mer än vad jag har varit sista tiden. Det kommer faktiskt att bli lite skönt samtidigt
som jag älskar att vara iväg och åka rally!
 
På hästsidan så är det en del tävlingar kvar så där är det nog full fart fram tills December någon gång
skulle jag tro. Jag måste dock planera in en liten vila för dem under vintern då jag ska operera en fot
och förmodligen inte kommer att kunna rida ett tag då. Får hoppas att mina kära beridare är ridsugna!