Torsdag

 
Hade en riktig mysdag igår, behövde det verkligen då det mesta är rätt kaos just nu..
Började iaf med att kunna ligga kvar och vila en timme efter att Markus hade åkt till jobbet,
duschade sen och gjorde mig iordning innan jag tog tåget in till Sthlm tillsammans med Frida, Mamma,
Marie (svärmor) och Sofie (Markus syster). Dagen spenderades sedan där med shopping, taco till lunch
och bara allmänt hade det bra. Kan inte nog många gånger säga hur glad jag är över att våra familjer
kommer så grymt bra överens!
 
När vi sedan kom hem så tog jag, Frida och Sofie en sväng till stallet och mockade, fixade mat och
tog in hästarna och pussade lite på dom. Sen hem igen och äta middag med alla (utom Markus då som
var i Örebro).
 
Men vet ni... idag är en bra dag. Från och med idag är jag nämligen sambo! Markus flyttar över det
mesta av sina saker ikväll och sen ska vi bo tillsammans i mitt hus, han har även fått ett nytt jobb
här i närheten! Typ lyckligaste tjejen i världen!?
 
Well, jag jobbar iaf som vanligt 7-16 och sen ska jag hem och möta upp Dennis innan vi ska iväg
och fixa lite vi med! Åker sen även en sväng till stallet senare och longerar Lotus, de andra två
longeras av Amanda under dagen. Och ikväll kommer vi ju garanterat ha mkt att göra med alla saker
som ska packas upp och in överallt!
 
Shopping igår! (Ska visa allt sen när jag hinner).