Tisdag

 
God morgon!
Idag är jag fasen glad, vaknade upp i ett helt nystädat hus.. så jäkla skönt!
Det var dock inte lika kul när jag och Markus väl höll på och städade igår men nu är det gjort!
 
När jag var i stallet igår så ösregnade det hela tiden så jag fixade bara alla saker och longerade sen
Lotus i pessoaselen. Han hade dock trampat av sig en baksko men brukar inte vara någon fara bara
man håller sig i paddocken! Hoppas att hovis kan komma ut snabbt..
Tjejerna fick vila igår, mest pga att jag blev dyngsur av att longera en häst (trots regnkläder och skit)
och hästarna var inte jätte pigga på att gå ut igen direkt.
 
Idag jobbar jag som vanligt 7-16, måste hämta spån på lunchen och även gå ner på stan och fixa ett
nytt simkort till min nya iphoneee. Ska sen möta upp Amanda i stallet för en uteritt på tjejerna.
Lotus får jogga i paddocken tills skon är på igen. Måste sen köra bort hö och sådär till stallet.
 
Ikväll blir det middag med familjen och svärmor och Sofie som kommer hit och hälsar på i några dagar!
 
Såhär såg jag ut igår efter att endast ha tagit in hästarna... kuul!
 
#1 - - Anna S:

Ja usch vad de regnade. Jag åkte till Aldal och red i ridhuset, hann bli dygnsur när jag sprang med hästen från transporten till ridhuset..

Svar: Ja, fy! Inte kul alls :( Hoppas på bättre väder resten av veckan!
Sophia

#2 - - Tess:

Vi verkar känna lika i mycket. Skönt att ha någon som förstår en! Det är verkligen inte lätt. Vet inte om det är för att man inte tror på sig själv eller att man rädd för att ta fel beslut eller misslyckas.
Jag tycker det är så roligt att komma in på din blogg och kolla på dina klipp från hopptävlingar! :D Skulle själv vilja ha häst igen och börja träna och tävla på riktigt...

Svar: Ja, precis! Att misslyckas är min största skräck...Tack :)
Sophia