Torsdag

 
Hej.
Jag är sjuk, låg hemma hela dagen igår med undantag för att jag var och tog in hästarna på kvällen.
Idag är jag tvungen att befinna mig på jobbet eftersom att det annars hade blivit kaos, mår fortfarande
piss och kommer att åka hem så fort det bara går.
 
Hästarna vilade igår med undantag för Bananja som blev riden av Sofie. Hon hade visat både sina bra
och lite dåliga sidor men Sofie sa att hon gillade henne så det kändes kul! Hon kommer även att få
"äran" att rida henne medans jag är borta i tre dagar nästa vecka.
Mamma fixade mockning och sådär och Dennis var med och hjälpte till vid insläppet.
 
Får se hur det blir idag, hästarna måste ju få röra på sig så kan jag inte rida så får det bli longering
innan jag åker hem och dör i sängen. Finns nog inget jag hatar mer än att vara sjuk.
 
Alltid lika morgon-pigga Adde var på bra humör imorse när jag var inne hos dom och gav
honom frukost som varje morgon.