Fredag

 
God morgon!
Trött idag, höll på att försova mig men som tur var så ringde mamma mig så att jag vaknade till i tid.
Nu inväntar jag Frida och frukost, var som vanligt på jobbet 7 imorse men vet inte riktigt hur länge jag
ska jobba idag då jag förmodligen får gå tidigare om jag vill.
 
Eftermiddagen ska spenderas i stallet iaf, ska möta upp Fredrik där och visa honom hur allt funkar i nya
stallet och sen ska vi nog rida en sväng. Bananja och Latina longeras av Amanda idag igen.
Sen ikväll blir det fredagsmys med Markus, saknade ihjäl mig efter honom igår när jag kom hem, la mig
i soffan, pratade med honom i telefon och försökte att somna. 
 
Igår jobbade jag över och var inte i stallet förens 18.15 typ. Red ner på travvägarna och kantrade med
Filippa, jag på Lotus och hon på Jamie (en av hennes ponnyer). B & L hade longerats på dagen av Amanda.
Sen åkte jag hem och duschade innan jag åkte och mötte upp Sofie och Åsa för en sen middag och
en massa skitsnack i Strängnäs. Efter det så åkte jag bara hem och sov (försökte sova rättaresagt).
 
bästis ♥
 
 
Hann med att tvätta min bil på förmiddagen igår också.. välbehövligt? haha